Podaj swój adres e-mail, a my będziemy informować Cię o naszych nowych książkach*
* Zapisanie się do newslettera oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych (otrzymywanie informacji handlowych na wskazany adres e-mail). Administratorem danych osobowych jest Wydawnictwo eMPi2 s.c., ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań. Więcej w Polityce prywatności
ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań
tel. 61 851 76 61 lub 61 856 00 98, e-mail: sprzedaz@empi2.pl
NIP 778-13-09-114 REGON 631045037
działalność gospodarczą pod nr 26965/97/S zarejestrował Prezydent Miasta Poznania
II. Techniczne warunki korzystania ze sklepu internetowego
1. W celu skorzystania ze sklepu internetowego Klient powinien posiadać:
– urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne,
– dostęp do Internetu,
– adres poczty e-mail.
2. Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies zawarte są w "Polityce cookies" pod adresem http://empi2.pl/polityka-cookies-pm-105.html.
III. Rejestracja konta
1. Aby założyć konto w sklepie internetowym Klient dokonuje rejestracji za pomocą formularza, podając: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, nr telefonu.
2. Hasło do konta musi się składać z minimum 5 znaków i może zawierać tylko litery i cyfry. Nie są dozwolone inne znaki.
3. Klient podczas rejestracji konta składa oświadczenie, że zapoznał się z regulaminem sklepu.
4. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail informację o założeniu konta.
5. Aby zakupić Rozwiązania testów ... czy Testy w wersji ONLINE ... nauczyciel przedmiotów zawodowych musi założyć konto i poczekać na jego weryfikację. Dopiero po weryfikacji konta otrzymuje informację mailem, że może się zalogować i dokonać zakupu.
6. Klient może również złożyć zamówienie bez zakładania konta, podając w trakcie składania zamówienia w formularzu: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, nr telefonu oraz oświadczając, że zapoznał się z regulaminem sklepu.
IV. Realizacja zamówień
1. Sklep internetowy jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i umożliwia Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze.
2. Klient składa zamówienie poprzez:
– dodanie wybranych książek do koszyka,
– zalogowanie (zarejestrowany Klient) bądź podanie danych do formularza (bez zakładania konta),
– wybór dokumentu sprzedaży,
– wybór sposobu wysyłki,
– wybór sposobu zapłaty,
– potwierdzenie zamówienia przyciskiem „Zamawiam i płacę”.
3. Klient otrzyma potwierdzenie zamówienia na podany adres e-mail.
4. Potwierdzenie zamówienia przesyłane do Klienta zawiera:
– dane sklepu, w tym: nazwę, adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu,
– tytuł zamówionych publikacji, nr katalogowy,
– cenę brutto, ilość, sumę brutto, wartość zamówionych towarów, wartość podatku VAT, koszty dostawy, razem wartość zamówienia brutto,
– sposób dostawy, sposób płatności, rodzaj dokumentu sprzedaży,
– informację o prawie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni,
– informację o możliwości złożenia reklamacji.
5. Wydawnictwo zobowiązuje się dostarczyć książki bez wad.
V. Ceny
1. Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym są cenami wyrażonymi w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2. W chwili złożenia zamówienia cena podana w sklepie internetowym przy książce jest ceną wiążącą.
3. Cena umieszczona przy książce nie zawiera kosztów wysyłki.
VI. Płatność i wysyłka
1. Książki są wysyłane za pośrednictwem Pocztex lub kuriera firmy FedEx.
2. Koszty wysyłki są podane w trakcie składania zamówienia. Koszty te ponosi odbiorca. Są one zgodne z cennikiem Poczty Polskiej (+ VAT) oraz firmy kurierskiej FedEx i zależą od wagi oraz gabarytu książek.
3. Odbiorcy indywidualni mogą dokonać opłaty za książki przy odbiorze przesyłki pobraniowej lub w formie przedpłaty na konto.
4. Placówki edukacyjne mogą dokonać opłaty za książki przy odbiorze przesyłki pobraniowej lub przelewem na konto.
5. Dane do płatności: płatność elektroniczna:
-------------------------------------
dane do płatności przelewem lub w formie przedpłaty: Nazwa konta: Wydawnictwo eMPi2 s.c., ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań Numer konta bankowego: PKO BP 26 1020 4027 0000 1802 0036 9140 Tytuł: nr zamówienia
6. Przy zamówieniach od 10 egzemplarzy* koszty wysyłki ponosi Wydawnictwo.
7. Przy zamówieniach od 20 egzemplarzy* Wydawnictwo ponosi koszty wysyłki i udziela 10% rabatu.
8. Po przyjęciu przez Wydawnictwo zamówienia książki zostaną wysłane w ciągu dwóch dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), a w miesiącu wrześniu w ciągu czterech dni roboczych. 9. W razie braku książek w magazynie Wydawnictwo skontaktuje się z Klientem.
_______________
* Przy wysyłce i dodatkowych rabatach komplet (podręcznik i zeszyt ćwiczeń) traktowany jest jako 1 egzemplarz.
VII. Odstąpienie od umowy
1. Prawo do odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie książek lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w ich posiadanie. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Wydawnictwo eMPi2 Mariana Pietraszewskiego s.c., ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań, tel. 61 851 76 61 lub 61 856 00 98, e-mail: sprzedaz@empi2.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy z naszej strony internetowej (format pdf, doc). Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (pocztą elektroniczną).
Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy.
2. Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od umowy niezwłocznie zwrócimy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia książek (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Wydawnictwo), a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu zwrotnego otrzymania książek lub do czasu dostarczenia nam dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Książki prosimy odesłać niezwłocznie na adres Wydawnictwo eMPi2 Mariana Pietraszewskiego s.c., ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo książki przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu książek.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości książek wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia ich charakteru, cech i funkcjonowania.
VIII. Reklamacje
1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy zamówione książki mają wady, uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu (zgłoszone kurierowi) albo są niezgodne z umową.
2. Reklamacje należy kierować:
– listownie na poniższy adres:
Wydawnictwo eMPi2 Mariana Pietraszewskiego s.c., 61-749 Poznań, ul. św. Wojciech 28,
– telefonicznie pod nr tel. 61 851 76 61 lub 61 856 00 98,
3. Na naszej strony internetowej udostępniamy formularz reklamacji (format pdf, doc).
4. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Klienta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
5. Wydawnictwo rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać wymiany książki na nową, obniżenia ceny lub zwrotu należności.
7. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub adres do korespondencji. IX. Pozostałe
1. Regulamin sklepu jest dostępny w polskiej wersji językowej pod adresem http://empi2.pl/regulamin-sklepu-pm-5.html.
2. Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminu na swoje urządzenie oraz dokonania wydruku dokumentu.
3. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna-sprzedaży między Wydawnictwem a Klientem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.