wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Podręczniki do zawodów » technik ekonomista » Ekonomika cz. 3, Marketing - zeszyt ćwiczeń
logopedia

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, a my będziemy informować Cię o naszych nowych książkach*

 
* Zapisanie się do newslettera oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych (otrzymywanie informacji handlowych na wskazany adres e-mail). Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo eMPi2 s.c., ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań. Więcej w Polityce prywatności


Ekonomika cz. 3, Marketing - zeszyt ćwiczeń

Ekonomika cz. 3, Marketing - zeszyt ćwiczeń

Dostępność: Książka niedostępna – nakład wyczerpany!

Koszt wysyłki: od 11,00 zł

Numer katalogowy: ZEKIII

Kod CN: 4901

Cena: 10,50 zł

Pozycja niedostępna!

dodaj do schowka

  • Opis książki
  • Spis treści
  • Przykładowe strony
  • Linki (1)
zeszyt ćwiczeń do nauki zawodu technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości dla techników i szkół policealnych; zawiera 118 zadań

Autorzy: Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka
Wyd. 1 poprawione, 2011
ISBN 978-83-62325-48-1
ss. 68
oprawa: miękka

 
UWAGA! Nauczycielom, na ich wyraźne życzenie, wysyłamy mailowo bezpłatne wybrane odpowiedzi do ćwiczeń (w formacie pdf). Prosimy o podanie w zamówieniu własnego adresu e-mail oraz danych szkoły.

Zeszyt ćwiczeń część 3 jest dostosowany do podręcznika Ekonomika cz. 3, Marketing, który został dopuszczony do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania i wpisany do wykazu podręczników przeznaczonych do kształcenia w zawodzie technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości (rok dopuszczenia 2011, nr ewidencyjny w wykazie: 23/2011). technikum ekonomiczne szkoła policealna zawód technik ekonomista
UWAGA! Ważne informacje o stawkach podatku od towarów i usług (format pdf)
1. ISTOTA MARKETINGU
    1.1. Gra o nabywców na rynku
    1.2. Potrzeby ludzkie i ich zaspokajanie
    1.3. Otoczenie rynkowe
    1.4. Charakterystyka marketingu
    1.5. Rola marketingu w dobie globalizacji gospodarki
    1.6. Marketing a etyka
2. BADANIE RYNKU
    2.1. Czynniki kształtujące potrzeby
    2.2. Marketingowe informacje o rynku produktów
    2.3. Istota i metody analizy rynku
    2.4. Bezpośredni sondaż rynku
    2.5. Segmentacja rynku nabywców
3. ORGANIZACJA MARKETINGU W PRZEDSIĘBIORSTWIE
     3.1. Koncepcja organizacji marketingu w przedsiębiorstwie
    3.2. Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem
    3.3. Strategie marketingowe
    3.4. Planowanie strategiczne zorientowane na rynek
    3.5. Planowanie marketingowe
4. KSZTAŁTOWANIE PRODUKTÓW
     4.1. Cechy produktów i ich klasyfikacja marketingowa
    4.2. Różnicowanie i pozycjonowanie produktów
    4.3. Cykl życia produktów
    4.4. Asortyment produktów
    4.5. Marka przedsiębiorstwa i produktów
    4.6. Zapewnienie jakości produktów
    4.7. Opakowanie produktów
    4.8. Odpady opakowaniowe
    4.9. Magazynowanie produktów
    4.10. Czynniki obniżające jakość produktów w czasie przechowywania
    4.11. Zmiany zachodzące w przechowywanych produktach
5. POLITYKA CEN
     5.1. Ustalanie poziomu cen produktów
    5.2. Wpływ zmiany cen na sprzedaż i zysk
    5.3. Strategie cenowe
    5.4. Negocjacje dotyczące cen
    5.5. Ustalanie cen na giełdzie, aukcji i przetargu
6. DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW
    6.1. Kanały dystrybucji produktów
    6.2. Rodzaje i systemy dystrybucji produktów
    6.3. Rola handlu hurtowego w dystrybucji produktów
    6.4. Rola handlu detalicznego w dystrybucji produktów
    6.5. Fizyczny przepływ produktów
7. PROMOCJA
    7.1. Cele i rodzaje promocji
    7.2. Reklama
    7.3. Opakowanie – wizytówką produktu
    7.4. Sprzedaż osobista
    7.5. Promocja sprzedaży
    7.6. Promocja bezpośrednia
    7.7. Kształtowanie wizerunku firmy
8. PRZEPISY PRAWNE REGULUJĄCE DZIAŁANIA MARKETINGOWE
    8.1. Praktyki ograniczające konkurencję
    8.2. Praktyki naruszające interesy konsumentów
    8.3. Organizacja ochrony konkurencji i konsumentów
    8.4. Sankcje za naruszenie przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów
    8.5. Ochrona konkurencji i konsumenta przez ONZ i Unię Europejską
alt
 

alt
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu