wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » FAQ
logopedia

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, a my będziemy informować Cię o naszych nowych książkach*

 
* Zapisanie się do newslettera oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych (otrzymywanie informacji handlowych na wskazany adres e-mail). Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo eMPi2 s.c., ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań. Więcej w Polityce prywatności


FAQ

FAQ – Często zadawane pytania

 
1. Jak można zamówić książki?
2. Jak można skontaktować się z wydawnictwem?
3. Jakie są zasady sprzedaży w waszym sklepie internetowym?
4. Czy, aby dokonać zakupów, trzeba zarejestrować się w sklepie internetowym?
5. Co mi daje założenie konta, skoro mogę złożyć zamówienie bez tego?
6. Czy cena publikacji widoczna w księgarni obejmuje koszty wysyłki?
7. Ile wynoszą koszty wysyłki książek?
8. Czy można nie ponosić kosztów wysyłki?
9. Czy możliwe są jakieś rabaty?
10. Wkrótce po złożeniu zamówienia zauważyłem, że cena publikacji zmieniła się. Czy moje zamówienie będzie realizowane z nową czy starą ceną?
11. Czy w ceny wliczony jest podatek VAT?
12. Co oznacza informacja przy publikacji „Data dostępności”?
13. Co oznacza informacja przy publikacji „Nakład wyczerpany”?
14. Co oznacza informacja przy publikacji „Druk na życzenie”?
15. W jaki sposób można zapłacić za zamówione książki?
16. Co oznacza przedpłata i w jaki sposób jej dokonać?
17. Jak długo będę czekać na książki?
18. W jaki sposób książki zostaną dostarczone?
19. Czy realizowane są zamówienia z zagranicy?
20. Jakie są koszty przesyłki zagranicznej?
21. Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?
 
 
1. Jak można zamówić książki?
     Książki z naszej oferty można zamawiać w księgarni internetowej: www.empi2.pl
2. Jak można skontaktować się z wydawnictwem?
     Kliknij tutaj
3. Jakie są zasady sprzedaży w waszym sklepie internetowym?
4. Czy, aby dokonać zakupów, trzeba zarejestrować się w sklepie internetowym?
     Nie. Można złożyć zamówienie bez zakładania konta.
5. Co mi daje założenie konta, skoro mogę złożyć zamówienie bez tego?

    Największą zaletą rejestracji jest to, że przy kolejnych zakupach nie trzeba już wypełniać żadnych formularzy osobowych i procedura zamawiania przebiega szybciej. Ponadto zarejestrowany klient może skorzystać z dodatkowych usług, jakie oferujemy. Są to:
Trwały Koszyk – każdy produkt dodany do koszyka pozostaje w nim do momentu zamówienia lub usunięcia.
Książka Adresowa – pozwala podać różne adresy. Możemy dostarczyć zamówione produkty pod inny wskazany przez Państwa adres.
Historia Zamówień – pozwala zobaczyć historię składanych u nas zamówień.

6. Czy cena publikacji widoczna w księgarni obejmuje koszty wysyłki?
    Cena umieszczona przy produkcie nie zawiera kosztów wysyłki.
7. Ile wynoszą koszty wysyłki książek?
   Koszty wysyłki są podane w trakcie składania zamówienia i są zgodne z cennikiem Poczty Polskiej (+ VAT) oraz firmy kurierskiej FedEx; zależą od wagi oraz gabarytu książek. Więcej informacji
8. Czy można nie ponosić kosztów wysyłki?
    Tak, przy złożeniu zamówienia na przynajmniej 10 książek, koszty ponosi wydawnictwo.
9. Czy możliwe są jakieś rabaty?
   Przy zamówieniach od 20 egzemplarzy lub 20 kompletów wydawnictwo udziela 10% rabatu (oraz ponosi koszty wysyłki).
10. Wkrótce po złożeniu zamówienia zauważyłem, że cena publikacji zmieniła się. Czy moje zamówienie będzie realizowane z nową czy starą ceną?
     W chwili złożenia zamówienia cena podana w księgarni internetowej przy produkcie jest ceną wiążącą.
11. Czy w ceny wliczony jest podatek VAT?
     Ceny wszystkich publikacji zawierają podatek VAT.
12. Co oznacza informacja przy publikacji „Data dostępności”?
   Informacja taka występuje przy zapowiadanych książkach. Jest to orientacyjny termin pojawienia się książki w sprzedaży. Data dostępności może się zmieniać.
13. Co oznacza informacja przy publikacji „Nakład wyczerpany”?
    Publikacji z takim opisem nie można zamówić.
14. Co oznacza informacja przy publikacji „Druk na życzenie”?
    Jeżeli przy książce podana jest cena, publikację można zamówić. Prosimy o skontaktowanie się z wydawnictwem w celu ustalenia czasu oczekiwania na druk zamówionej publikacji.
   Jeżeli przy książce nie ma ceny prosimy o skontaktowanie się z wydawnictwem w celu ustalenia ceny i czasu oczekiwania na druk zamówionej publikacji.
15. W jaki sposób można zapłacić za zamówione książki?
    Sposoby płatności:
  • przy odbiorze przesyłki
  • przedpłata na konto bankowe
  • przelew bankowy (po otrzymaniu zamówionych książek, tylko dla szkół i placówek oświatowych)
16. Co oznacza przedpłata i w jaki sposób jej dokonać?
    Wybranie formy płatności „przedpłata na konto bankowe” oznacza, że książki zostaną wysłane dopiero po wpłynięciu kwoty zamówienia na nasze konto. Po wybraniu w trakcie zamawiania tej formy płatności, kupujący otrzyma mailem wszystkie dane niezbędne do wykonania przedpłaty (nazwę odbiorcy, nr rachunku, wartość zamówienia brutto).
   Przedpłaty można dokonać przez Internet, w banku lub na poczcie. Zamówienie zostanie zrealizowane po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto. O otrzymaniu przedpłaty i wysłaniu paczki informujemy osobnym mailem.
17. Jak długo będę czekać na książki?
    Po przyjęciu przez Wydawnictwo zamówienia książki zostaną wysłane w ciągu dwóch dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), a w miesiącu wrześniu w ciągu czterech dni roboczych.
18. W jaki sposób książki zostaną dostarczone?
    Książki wysyłamy firmą kurierską FedEx lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Więcej informacji
19. Czy realizowane są zamówienia z zagranicy?
    Tak, ale takiego zamówienia nie można złożyć poprzez sklep internetowy. Jeśli książki mają być wysłane za granicę, prosimy złożyć zamówienie mailowo na adres sprzedaz@empi2.pl lub skontaktować się z nami telefonicznie: 61 851 76 61.
20. Jakie są koszty przesyłki zagranicznej?
    Koszty przesyłki ponosi odbiorca. Są one zgodne z cennikiem Poczty Polskiej.
21. Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?
    Należy napisać e-maila informującego o zmianie na adres sprzedaz@empi2.pl lub skontaktować się telefonicznie: 61 851 76 61.

Przejdź do strony głównej

Korzyści przy zakupie

► od 10 egzemplarzy dostawa gratis
► od 20 egzemplarzy dostawa gratis i 10% rabatu
 
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu