zeszyt ćwiczeń przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik eksploatacji portów i terminali; kwalifikacja SPL.02.3 i SPL.02.4; typ szkoły: technikum; zawód: technik eksploatacji portów i terminali
Autorka: Aleksandra Lewandowska
ISBN 978-83-65149-81-7
Wyd. 1, 2020
ss. 164
oprawa: miękka
188 zadań
Zeszyt ćwiczeń zawiera krótsze i dłuższe zadania otwarte (188 zadań). Liczne zdjęcia pozwalają sprawdzić, czy uczeń rozpoznaje typowe miejsca i urządzenia w portach i terminalach.
UWAGA!
Nauczycielom, na ich wyraźne życzenie, wysyłamy mailowo:
– bezpłatne odpowiedzi do ćwiczeń (w formacie pdf). Prosimy o podanie w zamówieniu własnego adresu e-mail oraz danych szkoły,
– ilustracje z zeszytu (w formacie pdf).
NOTA INFORMACYJNA
Zeszyt ćwiczeń cz. 1 jest zbiorem ćwiczeń przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik eksploatacji portów i terminali. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 maja 2019 r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz dodatkowych umiejętności zawodowych w zakresie wybranych zawodów szkolnictwa zawodowego oraz ze stanem prawnym obowiązującym w styczniu 2020 roku.
Zeszyt ćwiczeń uwzględnia efekty kształcenia i kryteria ich weryfikacji dla kwalifikacji SPL.02. Obsługa podróżnych w portach i terminalach w zakresie:
SPL.02.3. Organizowanie obsługi podróżnych w portach i terminalach
Uczeń:
1) stosuje zasady obsługi podróżnych w portach i terminalach pasażerskich
2) korzysta z planów, map, danych i informacji turystycznych
3) przygotowuje oferty usług dla podróżnych
4) planuje obsługę podróżnych w portach i terminalach pasażerskich
5) stosuje normy i przepisy prawa dotyczące obsługi podróżnych
SPL.02.4. Wykonywanie obsługi podróżnych w portach i terminalach
Uczeń:
1) obsługuje pasażerów w portach i terminalach
2) przygotowuje materiały informacyjne dla podróżnych
3) udziela informacji podróżnym w portach i terminalach
6) obsługuje pasażerów zgodnie procedurami w sytuacjach kryzysowych