wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Logopedia » Wiersze bez szumów. Z logopedą w wierszolandii
logopedia

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, a my będziemy informować Cię o naszych nowych książkach*

 
* Zapisanie się do newslettera oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych (otrzymywanie informacji handlowych na wskazany adres e-mail). Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo eMPi2 s.c., ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań. Więcej w Polityce prywatności


Wiersze bez szumów. Z logopedą w wierszolandii

Wiersze bez szumów. Z logopedą w wierszolandii

Dostępność: Książka dostępna

Koszt wysyłki: od 11,00 zł

Numer katalogowy: BONA9

Kod CN: 4901

Cena: 9,00 zł

Ilość: egz.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis książki
  • Spis treści
  • Przykładowe strony
Wydawnictwo: Bonami i Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 6 w Poznaniu
Autorka: Beata Bonik
Wydanie 1, 2013
ISBN 978-83-62298-40-2
ss. 40
oprawa: miękka
 
Książeczka z wierszami „bez szumów” to zbiór tekstów zbudowanych tak, aby nie pojawiały się w nich głoski szeregu szumiącego, czyli głoski sz, ż, cz, dż. Powstała przede wszystkim z potrzeby usprawnienia i urozmaicenia pracy logopedycznej, ale adresowana jest nie tylko do logopedów, lecz także do rodziców, opiekunów przedszkolnych, a przede wszystkim do dzieci. Głównym zadaniem przedstawionych wierszyków jest korekta nieprawidłowej artykulacji głosek szeregu syczącego (s, z, c, dz) i ciszącego (ś, ź, ć, dź). Nagromadzenie tych głosek w wierszykach daje okazję do wielokrotnego ich powtarzania, a obecność wyrazów z głoskami obu tych szeregów jest okazją do ćwiczenia różnic artykulacyjnych.
   Problemy z seplenieniem pojawiają się u dzieci w różnym wieku, dlatego zamieszczone teksty są różnej długości, mają różny stopień trudności i zróżnicowaną tematykę. Można je wykorzystać do pracy z dziećmi zarówno w wieku przedszkolnym, jak i szkolnym.
   Do każdego wiersza zamieszczone są przykładowe ćwiczenia i pytania pozwalające wykorzystać wierszyk w pracy nad poprawnością artykulacji w mowie swobodnej. Pytania i ilustracje zachęcają dziecko do budowania samodzielnych – krótszych i dłuższych wypowiedzi. Rysunki są czarno-białe, więc dziecko może je również pokolorować.

Cel: korekta i utrwalanie poprawnej wymowy głosek syczących i ciszących w wyrazach, związkach wyrazowych, zdaniach, mowie spontanicznej
Dla kogo: dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym z problemami różnicowania głosek różnych szeregów
Kto może pracować z dzieckiem: logopedzi, wychowawcy przedszkolni, nauczyciele, rodzice, opiekunowie
 
alt
alt
 
alt
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu