materiały edukacyjne przeznaczone do kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy; kwalifikacja AU.29 (A.26)
Wyd. 1, 2015
ss. 224
Przeczytaj cały rozdział (format pdf)
W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.
ZOBACZ:
– nowa podstawa programowa kształcenia w zawodzie technik reklamy (PGF07, PGF08), 2019 rok (
format docx,
format pdf)
UWAGA!
Nauczycielom, na ich wyraźne życzenie, wysyłamy mailowo bezpłatne rozwiązania wybranych zadań z materiałów edukacyjnych. Prosimy o podanie w zamówieniu własnego adresu e-mail oraz danych szkoły.
________
* zmianie uległy symbole kwalifikacji, ale podstawy programowe dla tych kwalifikacji pozostały takie same